HOŞ GELDİNİZ

Siyasetçi doğru olanı değil , uygun olanı söyler.

21 Ağustos 2011 Pazar

Cat Stevens

" Eğer islam'ı Kuran'dan değil de müslümanlardan öğrenseydim, eğer Kuran'dan önce müslümanları tanısaydım asla müslüman olmazdım."
Cat Stevens

Benim zavallı arkadaşım bunu okuyunca , şunu anlıyor. AKP yanlıları kötü müslümandır , Cat Stevens da bunları gördü ve böyle söyledi.
Zavallı arkadaşımın , hangi dine mensup olduğu , mensup olduğu dinin iyi tarafında mı , yoksa kötü tarafında mı bulunduğu konusunda ne düşündüğünü bilmiyorum , ama yaptığı işi ve Cat Stevens'ı anlamadan onu kullanmaya teşebbüs etmesini çok basit ve aşağı buluyorum.

Şu soruyu kendimize sormamız gerekir . Cat Stevens beni tanısaydı müslüman olurmuydu ? bizim için ölçü bu olmalıdır .

Cat Stevens 'ı söylediklerinde haklı buluyorum . Bunları duyunca utanmamız , kıpkırmızı olmamız gerekir.İki yüzlü ,çifte standartçı , menfaatçı , riyakar, samimiyetsiz ,sahtekar müslümanlar için söylenenler az bile.Sayıca çok az olan ,mütedeyyin , samimi müslümanları tenzih ederim.
Müslümanlık muameledir kardeşim , tabelacılık değildir.
Biz hiçbirşeyi anlamadığımız gibi müslümanlığı da anlayabilmiş değiliz.
Sayın Dilipak bir yazısında müslümanı şöyle tarif ediyor . Yan komşum musevi , karşı komşum hristiyan , üst komşum ateist olsun , bunlardan birinin bir ihtiyacı olduğunda ilk defa benim kapımı çalıyorsa , işte o zaman ben müslümanım diyor.
Allah hepimize gördüğümüzü duyduğumuzu anlama kabiliyeti versin.

m.sedat saygılı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder